2011. április 13., szerda

A mi hintánk, ó, de szép!

Házalnak a cigányok. És? A lényeg amúgy is ott van, hogy csuda jó, és tartós kasokat (kosárkákat) lehet tőlük venni, a bolti árnak a feléért. Nagy bolondja vagyok mindenféle natúr (fonott, faragott, szegecselt fa, vessző, nád, gyékény stb.) holminak, így rögtön lecsaptam egyre. Konkrét elképzelésem nemigen volt, hogy mire is használnám (na, jó, talán szennyesruha tartónak, gyűjtőnek gondoltam), de meg kellett vennem. Aztán észrevettem, hogy duvad ki a sok játék a kartondobozokból. S rögtön nekiálltam átszervezni, átpakolni őket. Meg is lett a végeredmény: szépen kategorizált játékok halmaza polcokon és kasban. :)

Ám, szerintem, úgyis Nagymaszat hozta ki belőle a legtöbbet.
Itt még csak a bemelegítés történik...
...itt azonban teljes az erőbedobás. Kiváló hintának bizonyult. Az egyensúlyérzék az akaratlagos, célirányos és pontos mozdulatoknak a feltétele.
Miért jó egy ilyen kas-hinta? Mert:
  • olcsó. 11 lejért máris a tiéd (attól függően, hogy alkuszol),
  • van annyira tartós, mint a többi ebben az árban létező hinta (de ilyen nincs),
  • támogatod a "kisvállalkozókat", és véded a környezetet (nem műanyagból készült, könnyen lebomlik)
  • fejleszti a kölyök egyensúlyérzékét (érzi és megtanulja, meddig mehet el ingázásból, hogy ki ne essen)
  • máris lett 8 percnyi szabadidőd :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...