2011. november 8., kedd

Játssz velem!

Közhírré tétetik (mert megígértem, hogy ősszel újra lesz játék): Itt az idő!

Sorsolás útján gazdát keres KÉT (2) darab Törpmanós játszófüzet!

Ezek itt né!
Aki hallott róla, azért jelentkezzen, aki nem, azért, mert itt az idő, hogy kipróbálja. (Ingyen van, na.)

Hogyan jutsz hozzá?

Egy téli és egy nyári játszófüzet lehet a tiéd,

HA megírod hozzászólásban
  • mikortól olvasol, illetve honnan keveredtél a blogra (kereső, levlista, szájhagyomány pl.)
  • mi volt számodra az eddigi legérdekesebb blogbejegyzés, mennyire megvalósítható számodra egyik-másik ötletem
  • tippeld meg mikorra lesz kapható a boltokban Törpmanó téli játszófüzete (jó, én már tudom, de te??? :P )
  • oszd meg a Facebookon (vagy az iwiw-en) ezt a bejegyzést!
A játék 2011. november 16-ig tart (éjfélig)!  - A hozzászólások csak moderálás után jelennek meg, ne aggódj, ha startból nincs kinn az üzeneted. -

A szerencsés nyertest másnap délig értesítem.

Apróbetűs (:D ): a nyertestől képes-írásos visszajelzést kérek majd!

Szóval, csak annyi az egész, hogy írsz egy hozzászólást! :)

11 megjegyzés:

Kosztándi Timi írta...

Módosul a játékszabály!
Az első hozzászóló startból megkapja Törpmanó nyári játszófüzetét, és versenyben marad a téli játszófüzetért is.
Szabad a vásár! :)

bogacsangyal írta...

Mar nagyon kivancsiak vagyunk ra :)

Unknown írta...

na, akkor masodszor is megprobalom leirni. az elobbi eluszott :(.
1 - a tavaly az ev kozepen ajanlottad a blogodat, azota kovetem rendszeresen.
2 - majdnem mindenik bejegyzes tetszik a vidam hangulata miatt, termeszetesen az otletek miatt is. de ami elsore beugrik: mikor keszultetek egy szabadteri eloadasra, es lirtad miket kell vinni ilyenkor a gyerkocoknek, es azt is, h vegul hogyan is zajlott le az egesz happening. jot szorakoztam.
3 - sztem Karacsony elott (dec. kozepen) fog a boltokba kerulni az uj jatszofuzet.

Hanna talan meg kicsi a jatszofuzetekhez, de ha megnyernenk, elraktarozzuk kesobbre. :D

Névtelen írta...

Probalkoztam a megjegyzes elkuldesevel nem tudom sikerult-e

Zagor Csilla írta...

Haat eleg nehez a jatek, pl en nem tudom melyik blogbejegyzes tetszett a legjobban, mert az egesz nagyon kreativ es nagyon erdekes. (pl a befottesuveg cemkek megrajzolasa, vagy a sajatkeszitesu jatekok)Tele vagy kreativitassal, a gyerekeid biztos sosem unatkoznak, nagyon buszkek rad.
Biztos Mikulasra mar kaphato a teli Torpmano az uzletekben. Hogy nagyon erdekes, az biztos.

Kosztándi Timi írta...

Megvan az első nyertes! Bogácsangyal, kérlek, írd meg a címed emailben, hogy postázhassam a nyereményed!

Már én is nagyon várom, hogy kézben tarthassam, belelapozzak és szagolgathassam a friss füzetet. Holnap jön ki a nyomdából. A héten meg a boltokba.

Az az igazság, hogy én sem unatkozom mellettük... :) Sokszor lefárasztanak, s akkor muszáj valamivel elterelni a figyelmüket, s ilyenkor pattannak ki a jobbnál-jobb tippek a fejemből. Ám sokszor elég, ha csak egy picit továbbfejlesztem az eredeti ötletüket, s máris meg vagyok mentve! :D

Névtelen írta...

Sziasztok tavalyelőtt nyáron találkoztunk a csernátoni családos hétvégén,majd ősszel az általatok szervezett pityóka és káposzta bálon.Mindezek után a facebookon be jelöltelek mint ismerös és innen ismerem ablogod. Mindegyik blogbejegyzésed nagyon tetszik de a legjobban mégis a játszófüzet szereti a 6 éves fiam.A téli játszófüzetet én Mikulásra várom már csak azért is gondolom Mikulásra mert a boritoján Mikulás van.

Névtelen írta...

hát, mondjuk az Törpmanó mikulás-sapkában... :)) Ezek szerint még van mit változtatni rajta.
Majd egy nicket vagy nevet is kellene írnod, hogy tudjam mit írjak fel a cetlire. :)

Csilla írta...

Szia
Kb. 7-8 hónapja csatlakoztam , levelezőlistán keresztül bukkantam a blogodra.
Nagyon hasznosnak és megvalósíthatónak tartom az ötleteidet. Számomra nagy segítsék és gyakran ötleteiddel újabb ötleteket adsz nekem .
Csak ígí tovább. Csodállak, hogy gyerek mellett még blogírással is tudsz foglalkozni.

Kosztándi Timi írta...

Köszi a visszajelzést, nomeg a bátorítást!
:)

Kosztándi Timi írta...

Megtörtént a nagy sorshúzás, ami így zajlott: neveket felírtam egy-egy cetlire (a két névtelent is), összetűrögettem őket, markomban jól összeráztam s ledobtam egy meghatározott helyre a földön. Innen behunyt szemmel húztam egyet.



A nyertes meg CSILLA lett!

Köszönöm a játékot mindenkinek! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...