2012. március 12., hétfő

Szerinted?

Kicsit tanácstalan vagyok.
Itt vagyok, írom a blogom. Érkeznek is a pozitív visszajelzések.
Megjelentek a Törpmanó játszófüzetek, igényes fejlesztőfüzetek óvódások számára.
Gondolom magamban, mi lenne, ha segítenék olyan településeken élő óvódásokon (szórvány), akikhez nemigen jut el magyar minőségi foglalkoztatófüzet.

Törpmanó játszófüzetei


Meg is hirdetem a versenyt, felajánlok 20 darab játszófüzetet. Csak rajzolni kell megadott témában.
Kiírom a határidőt, izgatottan várom a fejleményeket.
Határidő végére 1 (olvasd: egy) db. óvodai csoport küld be rajzokat. Mondanom sem kell, megnyerték a versenyt. Ráadásul, nem is saját, hanem egy másik csoport javára neveztek be a versenyre, ugyanis az ajándék füzeteket továbbadják. Külön dicséretet érdemelnek emiatt!

Most itt vagyok megakadva: szerinted mit csinálhattam rosszul, hogy nem jelentkeztek többen?
  • nem volt érthető a kiírás? pontatlanul fogalmaztam?
  • rövid lefutású határidőt adtam meg? nem volt idő készülni március 8-ra és rajzolni egy hét alatt?
  • későn hallottak róla az ovisokkal foglalkozók? (ergo: határidő kérdés?)
  • nemigazán vállalkozó szelleműek a szórványban élők? nem akarnak játszani?
  • MÁR megvan nekik a játszófüzet, s nem kell újabb?
  • egyéb...
Szerinted?

Írj egy hozzászólást, ha van valami ötleted!

Timi

Itt nézheted meg a bátor ovisok rajzait!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...