2012. szeptember 12., szerda

Cipő újradízájnolva SK módra

Ilyen volt, ilyen lett a képaláírás. A kép egyik felén egy csini lila virágmintás topánka, melynek az orra le van kopva, a kép másik felén pedig ugyanaz a topánka ezúttal új orral. Az új orr fényes, mintha lakkozott lenne.
Régi cipő, új cipő
Ebben a bejegyzésben vendégbloggerem az SKholmik.net oldal megálmodója, Soós Kata írását olvashatjátok, illetve képsorozatát nézhetitek.
A téma? Hogyan mentsünk meg gyerekünk kedvenc cipőjét a szemétredobástól, ha  CSAK az orra hegye van lekopva.

Csupa újrahasznosítási és spórolási tippek!



Az akcióhoz szükséges kellékek:
  • minimum egy gyerkőc kedvenc cipője
  • cipőhöz színben passzoló anyag
  • nájlonzacskó
  • jól író karióka (marker is megteszi)
  • olló
  • ragasztó
És most Katáé a szó!
A kép aláírása: Nagylányom kedvenc cipellője így nézett ki. El akartam dobni, mikor rátaláltam erre. Link a kép alatt van. A lila virágmintás és hímzett topánka a képen. Mindkét cipőn látszik, hogy sokat volt hurbolva, a jobb cipő azonban lényegesen kopottabb.
Nagylányom kedvenc cipellője így nézett ki. El akartam dobni, mikor rátaláltam erre.

Eldöntöttem, kipróbálom a cipő megmentését!

Az egyik pár cipő kézbe véve. A cipő orrára rá van húzva egy nájlonzacskó.
Vettem egy zacskót, csomagolásként funkcionált valamikor, a papírkosárból halásztam ki :P (Tehát ezt is újrahasznosítottam).
A nájlonos orrú cipőt fogja az édesanya. A cipő egy fehér papíron van, háttérben a kék színűmarker, amivel körberajzolta a cipő problémás részét.
Körberajzoltam...
Az előbbi kép annyi módosítással,hogy a nájlont elengedte az anya, így jobban látszik magának a kivágandó mintának a része.
...még mindig rajzolom...

Meg is lett a szabásminta! A képen a fehér papíron átlátszó nájlonra rajzolt kivágandó forma látszik.
Meg is lett a "szabásminta"! 
maradék lila szaténból kivágtam a minta alapján a két foltot (az anyagot is újrahasznosítottam). A szabásmintának megfelelő két lila folt egy fehér lapon.
Maradék lila szaténból kivágtam a minta alapján a két foltot (az anyagot is újrahasznosítottam).

Rámértem. Pont jó! A két kicsi topánkára van rápróbálva a két folt.
Rámértem. Pont jó!
decoupage ragasztót kentem a cipőre, rátettem az anyagfoltot, majd ezt is lekentem ragasztóval. A képen a cipő orrára van ráragasztva a lila folt. Egyik felén ragasztós, másikon nem. A ragasztós fele kék színben játszik, a másik mélylilán.
Decoupage ragasztót kentem a cipőre, rátettem az anyagfoltot, majd ezt is lekentem ragasztóval.
fél óra száradás után ismét lekentem még egy réteg ragasztóval. A két cipellő egy fehér papíron virítanak, orru hegyük kékbe játszik a ragasztó miatt.
Fél óra száradás után ismét lekentem még egy réteg ragasztóval.
reggel pedig már így virított :). Két kis fényes orrú cipellő a képen.
Reggel pedig már így virított .:)
leányzóm arca sugárzott a boldogságtól, és természetesen folyton ebben szeretne járni... de holnapig még a biztonság kedvéért száradnia kell a cipellőnek :)  Az átvarázsolt cipellőpár szépen egymás mellé helyezve.
Leányzóm arca sugárzott a boldogságtól, és természetesen folyton ebben szeretne járni... de holnapig még a biztonság kedvéért száradnia kell a cipellőnek :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...