2014. augusztus 14., csütörtök

4 olyan mondat, ami kiveri a biztosítékot egy kisgyereknél

Vannak azok a mondatok, és a mondatokat mondó személyek, amiknek hallatára feláll a szőr az ember hátán.


Nekem adod a kistestvéredet? Hazavihetem?


Na perszeeeee. Mert a kistestvérem csak úgy odaadható. Főleg egy ilyen rusnya (értsd unszimpatikus) banyának/bacsónak mint te.
Nem is értem, miért csak az ellenszenves felnőttek kérdeznek ilyesmit? A kistestvérem az én kistestvérem, én verekedhetek vele, és szidhatom, de azért még oda nem adnám egy jöttmentnek. Ha meg szimpatikus a néni/bácsi, akkor inkább én megyek vele, ha anyapa elenged. Velem sokkal többmindent lehet játszani!

Kit szeretsz jobban, apát vagy anyát?

Ilyen butaságot! Tudod jól, mindkettőt egyformán szeretem. Anyát azért mert, Apát azért, mert...
Ha meg részese vagyok a játszmáitoknak akkor 
  1. vagy a vesztest választom, hogy ne érezze magát annyira szomorúnak
  2. vagy a nyertest választom, mert jó dolog győzni
  3. nem választok senkit sem, szeretném elkerülni a konfliktust, max megnevezem a macimat.


KÉRSZ? nem kapsz!

Ne húzgáld előttem a mézesmadzagot, ha tudod jól, nem kaphatok belőle. Ne is mutasd meg! Ingerült leszek és összezavart, ha saját magadnak ellentmondasz. Mit higgyek, gondoljak ezután?


Adlak oda a... [épp aktuális mumusnak]!

Mit csináltam, hogy nem szeretsz többé?
 
 
Távolról sem teljes a lista. Mivel egészítenéd ki?

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...